söndag 30 oktober 2011

Rush hours!


Den senaste veckan efter att jag kommit hem från London har verkligen livet snurrat osedvanligt fort. Jag förstår inte, tycker inte att jag hinner med någonting... Eller beror det kanske på att antalet saker att göra överskrider tiden som finns till förfogande ;-) Är det fler som känner igen sig?

På tal om tid så ställde vi som bekant om klockan idag, vilket resulterade i att lilla prinsessan vaknade kl 6, ny tid, och undrade om vi inte skulle gå upp, zzzz..... Men inget ont som inte har något gott med sig – jag fick tillfälle att gå upp tidigt och plugga lite extra ;-)


När vi ändå är inne på tid så tycker jag att klockor är en kul inrednings- och modedetalj. Det finns så otroligt mycket snygga klockor, många som tyvärr är för dyra för min plånbok. Men det är alltid kul att titta! Spana in snyggingarna på bilderna här, finns massor med snygga på deras hemsida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar