tisdag 1 november 2011

Garanterat kalorifritt!


Den kreativa mässan närmar sig med stormsteg, så den virkade produktionen är i full gång. Jag brukar virka det mesta men av någon anledning har jag mest virkat kakor och annat ätbart. Vilket i och för sig är ganska roligt och garanterat kalorifritt =) Är du själv sugen på att virka kakor är det bara att söka på nätet. Det finns otroligt många kreativa och duktiga människor där ute som mer än gärna delar med sig av sina mönster, tack alla ni!!!


Så naturligtvis blir det även virkade kakor, cupcakes, tårtor och annat smaskigt på mässan! Men vill man hellre njuta av den riktiga varan, så kan jag rekommendera en bok med massor av läckerheter, du köper den enklast HÄR.

1 kommentar:

  1. Ja det ska bli så skoj på söndag, hoppas att vi får sålt mycket =)
    Jag skulel kunna tänka mig en liten grupp med vita små virkade bakverk med vita/guld pärlor som jag kan ha i köket ;)
    kraam

    SvaraRadera