måndag 24 oktober 2011

Home sweet home!


Även om det är underbart härligt att uppleva en storstad av Londons dignitet med allt som erbjuds så är det oerhört skönt att sätta fötterna på svensk mark igen. Jag är nog en små-stads-tjej när allt kommer omkring... =) Jag gillar lugnet och att man hejar på de flesta man möter, jag tycker om att slippa trängas, jag tycker om att kunna dricka vattnet ur kranen utan en märklig bismak! Det finns många saker med hemma-tillvaron som man uppskattar när man är borta!

Jag känner mig fylld av energi och rik på nya upplevelser och är grymt sugen på att ta tag i alla tusen projekt som ligger och dräller här hemma. Men en sak i taget, jag tänkte först visa några bilder från "Fina gatan" i London. Om ni har snuskigt mycket pengar och känner för att bli av med dem ska ni absolut bege er till Sloane Street – that's the place to be om man vill shoppa riktigt dyra märken!... Om vi köpte något???... Nix, det fick bli fönstershopping tills vi nådde en affär som passade vår egen plånbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar