fredag 11 november 2011

Torsdag = bubbel och snittar!

(Så snyggt att arrangera flera julstjärnor i grupp, det blir vårt adventsprojekt i år)

Ja, riktigt så bra är det inte varje torsdag i mitt liv =), men vissa torsdagar glänser mer än andra. Igår kväll var jag och tre vänner på ett inrednings- och modeevent som arrangerades till förmån för fantastiska Jennys arbete med barn till mammor som sitter i fängelse, läs mer om det HÄR. Hela den här inspirerande kvällen arrangerades av Joy of Plenty och Jolina, och alla inkomster gick oavkortat till Jennys arbete!

(Ja tack till att ha denna snygga bänk i trädgården)

(Läckra lampor, I like!)

Bubbel i mängder och massor av smaskiga snittar att mumsa i sig samtidigt som vi fick gå runt i deras fantastiska showroom och njuta av all toksnygg inredning. Jag bara måste visa några godbitar här. Även om det mesta ligger långt över min studentbudget kan man inspireras och fixa själv. Just nu håller jag på och färgar en äkta-matta i tvättmaskinen, inspirerad av vad jag såg igår. Återkommer med resultatet... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar