onsdag 9 november 2011

Minimässan blev en succé!


Söndagens minimässa blev en succé! Jag är överväldigad över hur många som kom. Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle komma så mycket folk, hela dagen! Jag vill dela med mig av lite bilder och länkar till några underbart kreativa människor som ni måste kika in hos. Jag har ännu fler tips men får nog portionera ut dem lite grann =)

Så smart med sköna bröstvärmare i fleece! Jag använde sådana när jag hade fött prinsessan men de var inte på långa vägar så här snygga! Kreativ småbarnsmamma =) som du hittar HÄR

Duktiga P som målar så härliga tavlor! Kolla in hennes hemsida HÄR.

En annan kreativ småbarnsmamma, E, som är flink med symaskinen, kolla in HÄR.

Slutligen, för den här gången, inspirerande U som gör så fina halsband, som du hittar HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar