torsdag 31 maj 2012

True colours!


Jag var inne en snabbvända på Indiska idag, och hade lätt kunnat handla upp halva affären. De har så mycket fint nu, både mode- och inredningsmässigt! Även om kassan är skral just nu, kunde jag åtminstone inspireras.




Vad sägs om den är härliga kudden? Som att ha en regnbåge i soffan =)




Den här pläden fick mig att falla pladask. Det ingår i Indiskas recycling-sortiment, och är vävd/virkad (?) både av garn och tygremsor av t ex gamla sjalar. Så härlig, och gav mig massor av inspiration till att börja själv...




Ljuvligt för fötterna! 




Den här klänningen ska jag belöna mig själv med efter Fitness-fighten. Den är så fin och skulle sitta som en smäck i sommargarderoben. Den påminner en del om en klänning jag köpte till grabbarnas avslutning förra året. Jag åkte till stan för att hitta en bondromantisk klänning och kom hem med en Di Leva-inspirerad historia. Och kunde konstatera att jag nog inte är den där bondromatiska typen trots allt ;-)


Samtliga bilder kommer från Indiska.com

4 kommentarer:

  1. Jättehärliga färger o mönster! Jag har den översta kuddens mönster på ett fat från Indiska och jag blir så glad varje gång jag ser det - mer färg åt folket!
    Kram Nadia

    SvaraRadera
  2. Ja...väldigt mycket färg på en gång ;) Men fint är det och det passar ju bra hemma hos er ;)
    Klänningen tyckte jag om!!
    Väldigt fin =)
    Indiska har ju så mycket fint,både i klädväg och inredning.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Idiska, de har så mycket fint, både kläder och inredning. Klänningen var supersnygg!!

    Är du med i fitness-fighten?! Berätta mer!!! Har funderat på det (inte att tävla kanske, men köra programmet). Är det bra? Hur är maten, är den krånglig? Och träningen? Har du tränat mycket innan eller klarar man att bygga upp kondition och styrka efter hand?
    Väldigt nyfiken!;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Dom där färgerna gör mig så glad!! Nu vill jag åka till Indiska!
    Kul att kika in här, jag blir inspirerad!

    SvaraRadera