onsdag 1 februari 2012

Udda fåglar!


Jag gillar verkligen alla prylar från Oddbirds. De är så härligt kreativt galna och befriande! De signalerar att man får göra lite som man vill, man får tänja på sina egna och andras inredningsgränser. Cross-over med snyggtyger och korsstygnsbroderier. En annan stor fördel är att de ger supermycket inspiration till att fixa själv!

Numera har de även en egen webshop, om än i begränsad skala, besök den redan idag!

Jag skulle också vilja ha en virkad filt. Har vid ett tillfälle virkat en, till min alldeles underbara lilla brorsdotter. Men jag kommer ALDRIG mer virka något i mormorsrutor, åtminstone inte annat än i enfärgat. Fy sjutton för alla trådar att fästa sedan, plus att mormorsrutor är oändligt tråkigt att virka. Nej, där man själv brister får man ta andra till hjälp. Och då har Oddbirds en alldeles eminent virkad filt som gärna hade fått pryda mitt hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar