onsdag 1 februari 2012

Färgsorterat!

Under lång tid har jag gått och funderat på att färgsortera bokhyllan. Blir avundsjuk varje gång jag ser det i inredningstidningar, men det är ett digert arbete (och kanske egentligen ett onödigt i-landstidsfördriv) men det är hur som helst väldigt snyggt. Men till slut så blev det äntligen av, och jag blev mer än nöjd. Helt plötsligt ser den överbelamrade och ganska stökiga bokhyllan snygg och prydlig ut. Men nu har jag insett en konsekvens av att sortera på det sättet... Jag hittar ju ingenting. Nu gäller det att lära sig vilken färg som är på vilken bok ;-)

För er som inte vill ha en bokhylla i vardagsrummet utan alltid vill ha den mer välsorterade varianten så finns den här snygga tapeten från. Du hittar den HÄR.

2 kommentarer:

  1. Åh så snyggt det blev!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det blev väldigt bra =)
    Även en sån som mig som varken läser böcker eller gillar färg tycker det blev toppen!
    Ska bli roligt att göra inlägg om vår "styckar-söndag" nästa vecka *fniss*

    Kram <3

    SvaraRadera