torsdag 25 oktober 2012

Fyndoholic, javisst!


Igår kväll var vi ett gäng tjejer/kvinnor (när övergår man från det ena till det andra?) som var på vip-kväll i en smyckesbutik. Det bjöds på cava, snittar och modevisning. Inte så tokigt en torsdagskväll! Förutom det var det 20% på sortimentet i butiken, och bäst av allt – det fanns en gigantisk fyndhörna där man kunde hitta mängder av kul smycken och accessoarer!!! 


Jag tycker smycken är kul men tillhör inte den skaran som vill betala mycket pengar för dem. Jag är alldeles för ombytlig i min smak och vill inte behöva få dåligt samvete för att halsbandet som kostar 700:- bara ligger i lådan, så mycket bättre om det bara kostar 70:-... =) Jag tycker att det är snyggt med stora örhängen på andra, men känner mig själv mest bara utklädd i dem. Men vad fasen – om de bara kostar 10:- kan man ju unna sig ett par riktiga fjäderhistorier som ska pryda öronen.


Söta små armband för 10:- som ska bli julklappar och presenter framöver. Perfekt när fint inte behöver kosta så mycket.

3 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Vilka mysiga smycken du fyndat. Jag har varit på stan på fm och hittat lite "saker" till dej. Nyfiken får du vara ett tag till ;) Ha en superduperhärligmysig helg. KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Jag är precis likadan! Vågar inte köpa dyra saker när jag är så ombytlig:) Vilka fina fynd du gjort!!

    Trevlig helg:)

    Kram pernilla

    SvaraRadera