onsdag 14 september 2011

Namnbyte & Virklig inspiration!


När jag startade min blogg Writingmum var tanken att den mestadels skulle handla om min längtan efter att skriva en bok och skrivande i största allmänhet. Men så blev det inte. Den har mestadels handlat om allt annat än skrivande, och i synnerhet om inredning, kreativitet, virkning och pysselinspiration. Så, därför lämnar jag nu Writingmum för att istället blogga här, på Sahlénska Huset.

(virkat för bröd, frukt eller annat som behöver förvaras snyggt)

Igår hämtade jag ut ett efterlängtat paket på posten, naturligtvis från adlibris.com, vilket för övrigt är ett av mina favoritshoppingställen. En ny virkbok, Galen i garn av Susanna Zacke & Sania Hedengren, som var efterlängtad fanns äntligen i mina händer. Och den lever verkligen upp till förväntningarna! Kolla bara in allt härligt och roligt man kan göra av både garn och bomullsremsor. Så nu blir det till att "slakta" gamla lakan och annat för att virka, virka, virka!

(den här blev jag riktigt sugen på att virka, frågan är bara om den behövs någonstans?)

(virkprojekt för den tålmodige =)

1 kommentar:

  1. Ibland måste man gå vidare och förändra sig! Lycka till med nya bloggen.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera